Ook in deze tijd blijven we enorm toegewijd aan jouw fitheid en health. Daarnaast hechten we veel waarde aan het plezier dat jullie hebben tijdens het sporten. Daarom nodigen we jullie allemaal uit om deel te nemen aan de “buiten de box-bingo“. Ons team heeft leuke opdrachten bedacht die jou ook buiten de box in beweging zullen houden. Lukt het jou om vóór 7 april de gehele bingo-kaart af te stempelen? Dan belonen we jou met een gratis blik NOCCO, wanneer de box weer open is natuurlijk!

Je kunt de bingo-kaart downloaden via de button op deze pagina. Op je telefoon staat de button onderaan de tekst.

Succes en veel plezier!

UITLEG OPDRACHTEN

Doe een home-workout (5x): Voer een FITTR home-workout uit, je vindt deze op ons whiteboard in SugarWOD.

1-min. max reps sit-ups: Zet een timer op 1 minuut en voer binnen deze tijd zoveel mogelijk sit-ups uit.

Log een home-workout in SugarWOD (4x): Heb je een home-workout uitgevoerd? Log deze dan direct in SugarWOD.

Raad een “Who’s the Workout” goed (2x): Je bent vast bekend met het tv-programma “Wie is de Mol?”, Bastijn verzon hier een enorm leuke FITTR-variant op. Je zult komende week verschillende versnelde filmpjes op onze social-media zien verschijnen waarin een van onze coaches een bekende benchmark workout uitvoert. Kun jij raden welke workout dit is? Voer deze workout zelf uit, film dit en stuur deze door naar een van onze coaches; dit is jouw antwoord.

Geef een fistbump in SugarWOD (2x): Geef een andere atleet een fistbump in SugarWOD.

Ren 3 kilometer: Ren een stuk van minimaal 3 kilometer, leg dit vast met een app (Strava/runtastic/etc.).

Plaats een reactie in SugarWOD: Reageer op een score van een andere atleet in SugarWOD. Positive vibes only natuurlijk!

Plank as long as possible: Zet een timer aan en houdt de lage plank zo lang mogelijk vol. Wat is jouw tijd?

Doe de stick challenge: Dit filmpje laat zien hoe de stick challenge moet. Mocht het niet lukken is dit geen probleem, een filmpje van jouw poging is ook voldoende!

1-min. max reps push-ups: Zet een timer op 1 minuut en maak binnen deze tijd zoveel mogelijk push-ups. Je mag gebruik maken van een verhoging!

Reageer op een FITTR post op Social-media: Plaats een reactie op een van onze posts op Facebook of Instagram.

Plaats een Google review voor FITTR: Plaats een review op Google voor FITTR, dit kan via hier.

Maak 25 burpees: Voer 25 burpees uit, dit mag op alle manieren die kent uit onze lessen.

Tag FITTR in een home-workout video op social media: Plaats het filmpje op social media waarin jij een home-workout uitvoert. Tag ons in deze post/story via @fittrcrossfit.nl.

AFSTEMPELEN OPDRACHTEN

Om de opdrachten af te stempelen ontvangen wij graag een filmpje/foto waarop duidelijk te zien is dat je de desbetreffende opdracht hebt uitgevoerd. Dit kan via e-mail/whatsapp/social media. Onze coaches houden het afstempelen bij in een bestand die jullie ook kunnen raadplegen, zo kun je precies bijhouden welke opdrachten je nog moet uitvoeren om jouw bingo-kaart vol te krijgen. Dit overzicht kun je hier vinden.

AANPASSINGEN

Kun je bepaalde opdrachten niet uitvoeren, bijvoorbeeld omdat je geen social media hebt, dan kun je altijd contact opnemen met onze coaches voor een alternatieve opdracht.

Downloads